Quito deel quatro - Reisverslag uit Quito, Ecuador van michiel ankersmit - WaarBenJij.nu Quito deel quatro - Reisverslag uit Quito, Ecuador van michiel ankersmit - WaarBenJij.nu

Quito deel quatro

Door: ikbenbezopen

Blijf op de hoogte en volg michiel

20 Maart 2010 | Ecuador, Quito

Hola, come estas?

Hier dan eindelijk weer even een update over de ontwikkelingen in het pittoreske Ecuador. Het is ondertussen zaterdag en ik heb momenteel een van de ergste katers ooit! De week is verder voorspoedig verlopen, elke dag spaanse les gehad van Hilma, het is echter nog steeds lastig om het in de praktijk te gebruiken, vooral de grammatica is erg lastig, maar sommige basiszinnen lukken erg aardig. Verder ben ik van de week nog 2 keer naar de stad geweest. Een keer met m'n zwitzerse maat andre die hier een ecuadoriaans scharrel had en daardoor gedumpd werd en nou zit te treuren in het hostal, maar verder is het wel een toffe peer. De andere keer met de duitse chicks. Ik ben toen op de pannecillo(=berg midden in de stad) geweest met de taxi(moest wel want in quito barst het van de zakkenrollers en dieven, en ze hebben hun epicentrum geconcentreerd op de flanken van el pannecillo, wat trouwens weer klein stuk brood betekend.) geweest, op de top was er een magnifiek uitzicht op de stad Quito en de omliggende bergen, Quito ligt namelijk in een dal in de andes. Mijn avondeten en lunch heb ik verder elke keer nog gegeten bij de plaatselijke Ecuadoriaan dus elke dag rijst, vis, soep, bonen, kip en banaan. Daardoor laat ik natuurlijk wel de ganse tijd erg stinkende bouten, dit ten onvrede tot mijn deense kamergenote trouwens, want de meur blijft aardig hangen! Ik heb overigens al deenen, canadezen, amerikanen, een australische, zwitzers, duitsers, nederlanders, een franse en natuurlijk ecuadoriaanen ontmoet, erg gezellig dus. En gisterenavond heb ik mezelf bezat om te vieren dat de lessen voorbij zijn( vond ik wel een goed excuus). Na het dinner was ik met Andre naar pub gegaan en daarna naar een club en toen ik eindelijk naar huis ging was het personeel van het hostal aan het bieren en blowen, dus heb ik ook nog maar een paar afzakkertjes meegedaan. Uiteindelijk ging ik om half vier slapen en nu zit ik hier dus katerig te internetten. Het goede nieuws is trouwens dat ik morgen naar de galapagos eilanden vertrek! Ik heb namelijk een goedkope lastminute boot kunnen regelen voor 8 dagen, heb ik erg veel zin in! Ik denk niet dat ik daar kan internetten dus zullen jullie voorlopig wel niks van me horen, desalniettemin zal ik daarna een uitgebreid verslag doen!

Hasta luego!

Zouden degene die een kaartje willen hun gegevens kunnen achterlaten als bericht, ik ben ze namelijk vergeten.

  • 21 Maart 2010 - 10:18

    Dingena:

    Hee Michiel! Goed om te lezen dat je je blognaam eer aan doet...(ik had ook niets anders verwacht trouwens..). Zo te lezen heb je het in ieder geval enorm naar je zin daar in Ecuador. Hoe lang blijf je daar? En wat is de volgende stop? Wat ontzettend gaaf trouwens dat je toch naar de Galapagos eilanden gaat. Dat moet inderdaad heel bijzonder zijn...Geniet ervan! Dingena

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2018

Paradise lost

20 Maart 2018

De uitvlucht naar het paradijs

19 Maart 2018

Een getto in het paradijs

18 Maart 2018

Ranzige hotels en bussen voor dwergen

17 Maart 2018

Koffie en kolibries
michiel

Actief sinds 10 Maart 2010
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 29360

Voorgaande reizen:

12 Maart 2010 - 22 April 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: