Quito deel tres - Reisverslag uit Quito, Ecuador van michiel ankersmit - WaarBenJij.nu Quito deel tres - Reisverslag uit Quito, Ecuador van michiel ankersmit - WaarBenJij.nu

Quito deel tres

Door: ikbenbezopen

Blijf op de hoogte en volg michiel

17 Maart 2010 | Ecuador, Quito

Buenas noches,

Des ochtends behoorlijk vroeg opgestaan voor school. Eerst een paar broodjes gehaald en een bakje koffie, ik moet tenslotte wel een beetje functioneren, en daarna naar school. Daar aangekomen onmiddelijk les gekregen van een oude ecuadoriaanse taart, vrouw bedoel ik, genaamd Hilma. Les verliep voorspoedig, was eigenlijk best leuk, maar wel erg veel informatie in een keer. 'S middags na les moest ik verhuizen naar een ander hostal wat echter zo saai was dat ik gelijk weer terug ging naar m'n oude. Ook nog gekeken naar een trip naar de galapagos eilanden, voor een goedkope last-minute, ofschoon ik nog geen geschikte vond. Des avonds dan een hapje gegeten bij een ecuadoriaan met een nederlandse chick wat erg goed smaakte, rijst met bonen en vis voor maar liefts 2 dollar. Daarna bij het hostal nog meerdere pilseners(= naam van het lokale gerstenat wat eigenlijk behoorlijk goed smaakt) naar binnen gewerkt en gaan slapen.

Hasta manana et adios

De temperatuur is hier trouwens overdag zo'n 25 graden, maar 's nachts koelt het af tot zo'n 15 graden. Ook ben ik maar weer definitief begonnen met roken, het is hier veel te goedkoop en ik drink iedere dag bier, viel niet vol te houden dus.





  • 18 Maart 2010 - 19:36

    Marthamm@planet.nl:

    lekker temperatuurtje daar, fijn dat je het zo naar je zin hebt!Hoop dat de Galapogos je nog lukt, dat mag je eigenlijk niet missen daar.Het is hier laatste dagen heerlijk weer, vandaag ruim 18 graden, maar het wordt weer minder.
    Liefs HM

  • 18 Maart 2010 - 22:17

    Jolande:

    Dat jij les krijgt van een naamgenoot (zoals je zelf zegt)..Kan je je al een beetje verstaanbaar maken? Gelukkig kon je ook weer terug naar je oude hostal. Veel succes daar en groetjes van hier.

  • 19 Maart 2010 - 08:22

    EATBA:

    Ha Michiel,

    Kun je deze reacties eigenlijk wel lezen? Vind je het leuk om de voetbaluitslagen hierin door te krijgen of heb je daar al wat anders voor afgesproken? Je bent lekker op dreef als ik het zo lees met zupen en roken. Goed te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Wel te hopen dat de Galapagos nog lukken want dat mag je niet missen! Veel succes met je Spaanse lessen en genietste! Vele groetjes van ons allen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2018

Paradise lost

20 Maart 2018

De uitvlucht naar het paradijs

19 Maart 2018

Een getto in het paradijs

18 Maart 2018

Ranzige hotels en bussen voor dwergen

17 Maart 2018

Koffie en kolibries
michiel

Actief sinds 10 Maart 2010
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 29282

Voorgaande reizen:

12 Maart 2010 - 22 April 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: