Quito deel dos - Reisverslag uit Quito, Ecuador van michiel ankersmit - WaarBenJij.nu Quito deel dos - Reisverslag uit Quito, Ecuador van michiel ankersmit - WaarBenJij.nu

Quito deel dos

Door: ikbenbezopen

Blijf op de hoogte en volg michiel

16 Maart 2010 | Ecuador, Quito

Buenas tardes,

De tweede dag begon goed ik voelde mij behoorlijk fit, geen kater ofzo, misschien komt dat door de hoogte.
Na een heerlijk ontbijt te hebben genuttigd, een pannekoek met chocolade(maar die van jou zijn beter hoor Martha), Naar de evenaar geweest met 2 duitse dames en een zwitzerse, er zijn hier veel meer vrouwelijke reizigers dan mannelijke, wat natuurlijk geen probleem is! Met de bus erheen 25 kilometer voor het astronomische bedrag van 40 dollarcent. Op de evenaar hadden ze een lijn gemaakt met daarop een monument, dus wat foto's gemaakt met mijn ene been op het zuidelijk en andere been op het noordelijk halfrond. Daarna nog naar een oude vulkaankrater en incaruines geweest wat edoch niet echt speciaal was. Na de busreis terug bij een mexicaan enchiladas gegeten wat goed smaakte, maar danig verpest werd door een of andere vlerk op een harp die ddar ook nog geld voor durfde te vragen! Daarna maar vrij vroeg gaan slapen, ik heb tenslotte morgen spaanse les.

Hasta manana en groeten uit Quito.

• 17 Maart 2010 - 00:28

Marthamm@planet.nl:

Hoe was de Spaanse les?
    Fijn dat je mijn pannekoeken toch nog lekkerder vindt. Is de temperatuur in Quito inderdaad maar tussen de 11 en 18 graden?, is dat wel aangenaam.Hier wordt de temperatuur langzaam aan iets beter.Groetjes HM.