Quito deel uno - Reisverslag uit Quito, Ecuador van michiel ankersmit - WaarBenJij.nu Quito deel uno - Reisverslag uit Quito, Ecuador van michiel ankersmit - WaarBenJij.nu

Quito deel uno

Door: ikbenbezopen

Blijf op de hoogte en volg michiel

15 Maart 2010 | Ecuador, Quito

Gegroet,

Na een erg lange vlucht ben ik dan gisterenochtend in Quito aangekomen.
Vlucht ging erg voorspoedig alleen nog 2 stops gehad in guayacil en op bonaire. Op het vliegveld zag ik opeens een bord met mijn naam erop, wel vaag. Daarna naar een hostal gebracht genaamd cafecitto.
Toen naar de oude stad gegaan met een zwitzerse kamergenoot. Was erg mooi, veel oude koloniale gebouwen en nauwe straatjes en erg veel kerken.
Wel erg vermoeiend hier rondlopen, je ben snel buiten adem vanwege de hoogte(2850 meter), maar voor de rest geen problemen, terwijl 2 duitse kamergenoten de ganse tijd duizelig zijn, de mietjes. Des avonds in het hostal gegeten en daarna met een groep nnederlandse meiden die ik ondertussen had ontmoet naar een club gegaan en het op een zuipen gezet, eerst bier, maar op een gegeven moment kwam ik er achter dat de cuba libre maar een dollar was en voor driekwart gevuld met rum ideaal dus!
Uiteindelijk toch behoorlijk aangeschoten m`n hostal gehaald en gaan slapen.
Hasta manana en groeten uit Quito

• 15 Maart 2010 - 17:38

Familie Riemens:

Ha Michiel,

We lezen het al: zelfs op hoogte heb jij er geen moeite mee je alcoholtax naar binnen te krijgen. En dan ook nog in het gezelschap van een stel Nederlandse meiden; je hebt het weer voor elkaar! Como estas tu primera leccion espanol? Geniet lekker! Leuk je eerste bericht te lezen. Tot gauw!

• 15 Maart 2010 - 18:48

Jolande:

Hé Michiel, wat leuk om je reisverslag te lezen. Je hebt een goede naam voor je weblog gekozen dat is duidelijk. We horen graag meer van je spannende verhalen...Groetjes van ons allemaal!

H En M:

Hai Gielemansje, leuk je 1ste bericht. Angel belde dat we het konden bekijken,het lukte niet. precies toen kwam Remco en heeft even geholpen hoe was de Spaanse les. Heb je al cavia of lama gegeten. groetjes HM.

• 15 Maart 2010 - 19:58

Johan :

Eyy Michiel, goed te lezen dat je aan het afkicken bent van de alcohol... Kan ook niet anders met zo'n blognaam... haha! Ook grappig dat je dat hoogte verschil goed merkt... Doet me gelijk denken aan onze beklimming van de GoudsBERG... Ik heb trouwens goed nieuws, je voetbalalbum is bijna vol!!! Nog een te gaan; 189 een van sparta. Ik ga mijn best doen om die te vinden! Veel plezier en natuurlijk proost!